tjejig helg

En tjejhelg har det varit, fredag efter jobbet gick jag över till Sabina och hälsade på, och så tog vi oss en runda på stan med en fika på Waynes såklart, en hink med smak av pepperkaka som vanligt. En middag med Johanna och sen Så ska det låta och pratmakarna med karra och min efterlängtade pannacotta var fredagskvällen, väldigt trevligt :)

Lördagmorgon pigg och alert som jag var steg jag upp och gjorde mig klar för att äta lunch med alla tjejer, Johanna, Linnea, Sabina och Josse som varit hemma ihelgen! Även denna gång hamnade vi på Waynes, och i vanlig ordning även den här dagen, en hink.. men dock med variation, vit choklad som smaksättning. En snoa på stan hann vi också med! Lördagskvällen tillbringade vi hos mig, med några vingklas och spel, riktigt kul :)

Idag har jag storstädat, dammtorkat, dammsugit, skurat, tvättat, renbäddat i sängen, diskat.. ja allt som hör till när man städar. Och nu känns de verkligen superskönt att ha gjort det för ett tag :) Nu väntar jag bara på att de sista av tvätten ska torka färdigt.. hade en rejäl tvätthög den här gången. Rekomenderar inte att spara ihop tills korgen är överfull.
Söndagsmiddag den här helgen blev en pizza för mig och Linnea, och den var go :)

Har varit en väldigt rolig helg, med bara de bästa sällskapet :)

Nu ska jag nog springa ner i tvättstugan och hämta upp de vare sig de är torrt eller inte, för snart kommer mamma förbi och ska hämta nå grejjer!

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag uppsakattar att bloggen updaderas oftare nu:P

2008-03-17 @ 14:41:10
URL: http://larssonjosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0