Det börjar dra ihop sig..

Imorgon bär de av till Karlstad än en gång, känns som att jag nyss kom hem.. Är inte speciellt sugen på att fara ner, men när man är så illa tvungen så! Första tenten är på måndag, är som lite nervöst med tanke på att det är första gången.

Jobbar ihelgen, så det är bara jobb, pluggning och packning som står på schemat! Har precis diskat och städat undan här så det inte ser ut som hej kom och hjälp mig när jag kommer hem sent på onsdag. Är så mycke roligare komma hem till ordning och reda! Ska hem till djupviken och äta alldeles strax. Och Jens som kom hem i några dagar, men for igen lika fort... Fast jag ska ju också bort och så kommer han ju hem igen på fredag :)

Nu ska jag ringa och höra vars mamma håller hus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0