tillbaka till verkligheten..

Påskhelgen är förbi, och den var toppen. Bättre väder kunde man inte begära.. satt ute på fjället så vi inte var hemma förens kring 18 dom soligaste dagarna. Bränd som en kräfta efter en dag, visade sig morgonen därpå att jag hade fått brännblåsor i ansiktet. Så resten av helgen fick jag minsann ha ansiktsmask på och en jacka över huvudet, men är man dum och glömmer solskyddsfaktor får en blek som jag skylla sig själv. Bra hade vi det då och trevligt sällskap.

Nu är jag tillbaka på jobbet och väntar på att det ska bli helg igen för en sista helg i vuogga och skoterkörning iallafall för min del. Jens har ju numera börjat jobba borta under veckorna och jag har aldrig haft så fullt upp som då. Är det inte datorleveranser, så blir man bjuden på kaffe lite varstans.

Kanske är dags att hjälpa Lisa här på jobbet nu :)

Kommentarer
Postat av: Linda

jadå, den har varit till belåtenhet för min del, tråkigt bara att harry spytt :( men vi har ändå varit ute och njutit =) eran då?

kram!

2009-04-15 @ 22:02:13
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0