effektiv

Effektiv! De kan man lugnt säga att jag har varit idag, hunnit med en lunch med Linnea, Sabina och Emelie. Efter de så var de hundlek i böle, alla utom jag då förstås.. jag fick kasta pinnar åt deras hundar istället men de gick då lika bra de.
När jag kom hem fick jag ett il att jag skuille putsa fönster, detta jag gjorde också men efter sovrummet och köket var avklarat så tog jag beslutet att vardagsrummet får minsann vänta till nästa il. Nu är det iallafall nystädat här och inte ett smutsigt klädesplagg, härligt!

Såhär på kvällskvisten har vi varit till pottan och grillat en korv och ett pinnbröd, de var allt bra gott. Nu sitter jag hyffsat sliten och funderar på att bege mig mot sängen som för övrigt är renbäddad så de ska bli ett nöje att lägga sig :)

Morgondagen kommer nog bli aningens hektisk, till att börja med ska jag vara på jobbet klockan 7.00 och min tanke var att jag skulle hinna duscha och göra mig iordning på morgonsidan men de lär nog skita sig. Har beställt väckning av Jens klockan 6 men jag har mina aningar att han kommer INTE komma ihåg mig, så den där rackarns snoozefunktionen kommer nog jag att använda mig av så jag får stressa iväg som de för det mesta brukar sluta med. Nåja, bara jag är där i tid så är jag nöjd :)
Efter jobbet blir det en lulerunda med Julia, en snabbare variant för klockan 17 ska jag hämta Jens och sen ska vi snöra oss i bilen upp till trolltjärn med Linda, Per och Harry. De blir sääkert trevligt :)

Jag tycker jag är värd ett glas kall Portello nu, sen ska jag minsann snöra mig i sängen, rökluktande som jag är så jag sabbar min renbäddning men de kan inte hjälpas. Tack för idag och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

nä, jag märkte det ;)

nåväl, vi tar väl med det vi tycker o så får vi se =)

äter vi middag där imorgon innan vi åker hem? tänkte om vi skulle ha med oss mat för det?

ta det lugnt idag, läste att du har fullt upp :P

ses senare!

2009-08-27 @ 09:24:29
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0