mål mål roll roll..

Dragit med penseln och rollat med rollerna är vad vi har sysselsatt oss med idag på jobbet, och resultet blev helt kanon. Vi har målat över den tragiska hallen och köket som har haft kulören röd/orange/brun.. men numera är den vit, egentligen ljusljusljusgrå.. fast den ser mest vit ut! toppen blev det!
Efter jobbet drog vi till Sofia, åt lite middag och sen for vi till mig och smällde i oss lite chips och gogrejjer. Nu är det kväll och jag väntar på Jens som jag ska ha sjuhundra kramar av för idag är det en sånn dag minst sagt. Om han är lika intresserad, det vet jag inte.. men de struntar jag i idag!

Nu tror jag hissen åkte ner, och jag anar att det är han! :)

natti  natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0