lördag

Nu sitter jag på jobbet, en lugn stund för tillfället. Min kompanjon står i köket och förbereder middagen för fullt tror jag, och jag skulle tro att jag är mest ivägen. Har verkligen sovit dåligt inatt, först och främst kunde jag inte somna.. hade ställt SLEEP på tv:n på 60minuter, men jag var då klarvaken när tv:n stängdes av, men jag tyckte som att jag kanske somnar bättre om det blir mörkt och tyst, och detta gjorde jag kring 02:30 tiden inatt. Sen vaknade jag 06:04 imorse av att Jens var uppe.. så då tog jag kudden och begav mig mot sängen i hopp om att få sova en timma till men de ska ni ju inte tro att jag gjorde. Så jag låg kvar i sängen och pratade lite med Jens som inte mådde sådär särskilt bra efter gårddagen. Timman gick och det var dags att bege sig mot duschen så den där hemska röklukten från grillandet igår försvann, och sen var det som bara dags att bege sig mot jobbet. Ikväll blir nog en lugn och skön kväll skulle jag tro.. vi har inget planerat men jag har beställt hem coca cola till ikväll, 4 liter för att vara på den säkra sidan att det räcker. Vi får se vad kvällen har att erbjuda när jag slutar klockan 20 ikväll. Nu ska jag återgå till det jag är här för, nämligen jobba!

Det kommer verkligen fram vilken favoritsysselsättning många har, och det gäller både det kvinnliga och manliga könet, nämligen, skitsnack! Prata skit om folk är alldeles tydligt högt upp på att-göra-listan. Ibland råkar fel öron höra det..
Nåja, tur är väl det att den som drabbas mest av det är ju inte vi andra, man brukar inte ha så mycket för det. Det har jag då lärt mig genom mina snart 22 år på jorden!

Nu mina vänner, jobba var det! Trevlig lördag på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0