Lugna söndag

Gårddagen blev inte annat än lyckad! Gick på stan med Julia, shoppade lite bra att ha kläder. Typ lite mer vardags-jobb kläder, för det är ju oftast det man använder. Livet består ju mest av vardag och jobb. Sen for vi iväg och handlade kvällens mat, det blev räksallad med de lilla extra, typ oliver och soltorkade tomater. Supergott! Vi hade en mycket trevlig kväll hos Julia med en massa surr och en del vindrickande. Man skulle som kunna säga att det är en blandning av nya och gamla minnen. Vi gick ut på Kalles, och faktiskt för första gången på väääldigt länge var vi kvar till stägning, vi dansa och drack bacardi breezer så de slog härliga till! Övernattade hos Julia inatt eftersom hon också var "singel" ihelgen, så klockan blev sent inatt för vi hade mycket att prata om när vi väl lagt oss i sängen, och så skulle man ju visst vrida fram klockan en timma. Imorse gjorde jag en sånn där walk of shame, typ.. inte bokstavligt talat men från Julia gick jag då i gårddagens festarkläder, klääning och klackidojjor i snöoväder, tur att de inte är så hemskt många meter mellan oss numera. Blev en pizza på ängeln idag, och den var god, jag minns inte sist jag åt en pizza faktiskt.
Känns som att de inte kommer bli så många knop gjorda här idag..  nu väntar jag bara på att Jens ska komma hem, för nu börjar jag vara less på att vara solokvist här!

Jag har ingen rolig vecka framför mig.. min enda lediga dag den här veckan är fredag, och hur kul är det att vara ledig fredag när man ändå ska jobba hela helgen?!
Fast å andra sidan, jag får väl se framemot påskhelgen när jag faktiskt har tagit mig lite långledigt, från torsdag kl 16 till tisdag klockan 7 är jag ledig. Så den lediga tiden ska spenderas i vuogga, och jag tror de kommer bli heltrevligt! I princip alla kommer vara samlade där uppe ser det ju ut som, så jag tror påsken kommer bli kanon.. eller den kan ju inte annat bli, visst då? :)

Nu ska jag fördriva tid och vänta på Jens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0