trött

Man blir trött av att vara vaken sådär tidigt på morgonen så därför ska jag göra natt om en liten liten stund. Dagen har bjudit på en hel del, kaffefrämmande, tvätt, bebistitt, skoterförsäljning och sen har jag även varit på Kollektivet och lämnat tillbaka nyckel och parkeringstillståndet, när jag åkte ner med hissen kändes de som ett kliv här i livet och ja.. de känns ändå ganska bra! Ett kliv till det bättre, jag trodde inte att de skulle kännas fullt lika bra som de ändå faktiskt gjorde.
Imorgon är dagen då jag sätter min fot på mitt nya arbete och ska få första gången få vara med och bestämma över mitt eget arbetsschema, lite av en frihetskänsla på nå vis.

Tror ni de är någon som har funderat och grubblat ihjäl sig?!  Om så inte, då blir jag nog den första.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: tess

Tack så mkt! Gissar att ni har ett-års-o-nånting-dag snart? :) kram

2009-10-26 @ 22:24:43
URL: http://tastys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0