nya tag

Eftersom ingenting blev gjort igår så får jag göra det idag istället. Kan inte påstå att halsen är i så mycke fräschare skick, värken har gett med sig någorlunda så idag finns de hopp om liv. Ringde på morgonen och meddela att jag kommer i eftermiddag. Kl 15.00 ska jag vara på banken och skriva på papprena.

Vagnet i malå såg fint ut, så jag berättade för Jens igår att hans jaktplaner på fredag inte är förhandlingsbart, dom blir inte av. För vi ska till malå, där med basta! hoppas hoppas!

Ihelgen vet jag inte vad jag ska göra.. är singel (som vanligt..). De är bra om vi har en helg tillsmmans inom en fem-veckorsperiod. Om jag så säger, vi nöter inte ut varandra. Men ikväll när jag kommer hem från jobbet så sitter mest troligt Jens i soffan och väntar på mig. Jag får väl vara glad åt de lilla jag får se honom.

Nu ska jag städa undan här lite så de ser mer beboeligt ut!


Kommentarer
Postat av: Linda

det blir nog inte förrän 28e dec. fast jag har då sagt till per att i dec är jag nog inte så sugen på att hålla på att flytta omkring, så vi kanske är ute sista nov. dom skulle väl dock säga till pitebo att dom kan bli av med den tidigare om nån vill ha den =] så det är ju bara hoppas nån vill ha deras lägga!



hoppas det nu är nåt att ha, så ni inte farit till malå i onödan =]

2009-09-11 @ 13:40:37
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, du har så rätt i de :) Du förresten, hur gick det med husvagnsköpet? Blev de någon affär?

2009-09-11 @ 13:59:47
URL: http://emmagranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0