Fjärde februari

Tänk vad några minuter kan vara viktiga på morgonen, jag gick och la mig igårkväll i tron om att jag började 7.45 istället för 7.30. Jag vaknade i tron om att jag hade drygt en timme på mig att gå ut med Jerry, duscha, föna håret, klä mig, ge Jerry mat och sen lämna av han på backen innan jag skulle vara på jobbet, men serni.. 7.06 så tänkte jag kolla så jag verkligen började 7.45, ni vet.. bara för att vara säker på min sak! Till min stora försckräckelse inser jag.. de är IMORGON jag har sovmorgon med en kvart.. Brådis brådis blev det, TYP!
En bättre start på dagen kunde jag ju haft.. vi får hoppas den blir bättre med de klockan går.


Igårkväll var vi en sväng till Jävre och köpte lite nödvändiga saker till vårat husvagn, ett vinterförtält. Ett kanonklipp gjorde vi! Så nu är det en mindre sak att fundera över.


Ihelgen är det ju som sagt 23årsfest, men igår tog vi ett beslut om att vi inte ska gå ut.. utan vi kommer bara vara på förfesten på mörtis av den anledningen att Jerry varit i andras händer nog mycket under hans än så länge kortvariga liv. En alldeles för viktig tid som vi inte får kasta bort!


Annars då.. jag stör mig på alla självupptagna puckon. Tänk att det kan vara så intressant att berätta för alla andra om bara sig själv, att undra och fråga hur andra har det de är inte lika viktigt. Nä.. ta och tänk om va!

Sist men inte ninst, Grattis på 23års dagen Tessan!

Nu ska jag dricka kaffe och sen jobba!


Kommentarer
Postat av: sussa

Men va kul ni ska en sväng på mörtis iaf ;)

2010-02-04 @ 13:48:56
URL: http://suziq.blogg.se/
Postat av: sussa

Jo ja ska ju de =P de blir kul å få träffas en sväng =)

2010-02-04 @ 17:40:49
URL: http://suziq.blogg.se/
Postat av: tess

tack för det! ;)



ses på lördag!! =)

2010-02-04 @ 20:49:18
URL: http://tastys.blogg.se/
Postat av: lea

men vad nu då?;P

2010-02-04 @ 20:54:34
Postat av: Johanna

Hej du! Hur har du det? Jag saknar er jatte mycket! Men nu ar det bara en manad kvar tills vi ar pa hemma plan igen! Vad kul med fest pa mortis! men du forresten! De hara du har skrivit langst ner blev ja ju nyfiken pa! Ha det bra sa ses vi snart! Kram

2010-02-05 @ 01:38:58
Postat av: Veronica svarar

hej :D söt vovve :D

2010-02-05 @ 02:07:17
URL: http://livetivitavillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0