måndag

Måndag och ny vecka som ni kanske vet. Känner mig sådär lagomt negativ över att jag har en arbetsvecka som består av fem långa dagar, kanske inget att gnälla över när det är summan av att bara jobba en helg per månad. När jag tänker efter så jobbar jag hellre under veckan än helgen, så jag ska nog inte klaga ialla fulla fall. Sen ska jag vara glad över att jag har ett fast jobb som jag trivs rätt bra på. Dessutom för första gången i mitt liv står jag med på sommarsemester 2010-listan. DE om något känns bra!

Nu står husvagnen uppe i vuogga där den ska stå. De blev skitmysigt med alla ljuslyktor och lampor osv. Nu fattas bara de där rackarns tältet och såklart alla dessa fina vårdagar som ingenting kan mätas med. En fin vårdag i fjällen slår det mesta. Jag längtar!!

Jag har en vecka fullspäckad med saker som händer, en hund som behöver träna både det ena och de andra, två kvällar att jobba (tisdag och torsdag), ett inredningsparty hos Emma på onsdagkväll, en bil som ska besiktas imornbitti när jag hade sovmorgon, så den sket sig rejält.

Nu är anmälan till valpkursen gjord så nu är det bara vänta på datum när den drar igång!

 

Ska göra det jag borde nu..




Kommentarer
Postat av: Sassa

Ja, tänk om man ändå fick vara ledig de dagar man jobbade, och tvärt om. Det hade varit smiid :)



Ja helgen har varit helt underbar!! Och eran verkar inte heller varit så pjåkig :) Jo, hade tänkt komma på onsdag. Är dock reserv för ett nattpass då, men jag hinner i alla fall vara med en stund i så fall. Ska vi samåka?



Kramis

2010-02-22 @ 18:11:36
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, det är bara att hoppas på morgondagen, för då har vi mycket att se fram emot =) ses då! Kram



2010-02-23 @ 22:58:36
URL: http://emmste.blogg.se/
Postat av: Linda

åh, jag blev ju inte mindre sugen nu ;)

yes, hörs sen!

2010-02-24 @ 09:47:56
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0