Okänd nummer

En lyckad personalfest var det igår, synd att de är så sällan!

Idag på förmiddagen när jag och Jerry var ute, så ringde min telefon "okänd nummer" stod de.. kan ni gissa vem som var på andra sidan linjen?! Jo, Johanna! De var kul, dom hade det bara bra, längtade hem efter Meja och hälsade så mycket till alla! Lite roligare att höra en röst än att skriva på facebook eller sms. Nu längtar vi bara att dom ska komma hem :)

Nyss hemkommen från mitt extraknäck, har jobbat på affärn ett par timmar och Jerry har varit så snäll och sovit i sin bur heela tiden! Han är ohiskelit glad att komma hem efter en natt borta, springer och stusar omkring! De han däremot inte vet är att han ska sova borta en natt till :P

Nu ska jag hoppa i duschen och börja fixa till mig för kvällen, jag har på känn att de blir en trevlig kväll i norrfjärden!


Kommentarer
Postat av: Linda

jo, fredag kl 11.15 :'(

2010-02-03 @ 12:41:04
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0