Headache!

Huvudvärk, huvudvärk och åter huvudvärk. Nä nu ljuger jag.. har bara haft skallebang två dagar av tre nu, peppar peppar. Vaknade med de igårmorse och förföljde mig såklart hela dagen lång ända till imorse. Vaknade inatt och insåg att jag var tvungen kliva upp och ta ännu en dos panodil. Idag har jag varit fri från bekymret men jag känner att de sakta men säkert börjar smyga sig på igen.
Antingen har det något att göra med att mina ögon börjar behöva bättre förstoringsglas eller så kan ju den spända/mkt onda nacken/axlar ha en bidragande orsak. Kanske bägge delarna. Jag måste kolla upp det för såhär kan jag ju inte ha det.. En förp. panodil räcker ju ingenstans i dom här takterna.. :O Steg ett är att begära massage av axklar och nacke, Jens har jag satt till den uppgiften :-)

I övrigt, vi har haft en mycket bra helg! Veckobyte i söndags, så nu har vi traskat in i sjutton. En ny vecka har påbörjats, hälften snart gjord. Ja.. de rullar på!

Nu ska jag tvinga Jens till massage! :-)


Kommentarer
Postat av: Malla

Tycker det går undan med veckorna för dig :)

När ska ni på ultra?

2010-11-19 @ 16:18:40
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Sassa

Skönt att det är några fler som håller fast vid att det blir i november i alla fall. Vill inte vänta längre än nödvändigt ;) Har du tur får du komma och fika med en nykläckt Lillkråka! :)



Ni ska på ul snart va?

2010-11-19 @ 16:43:13
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hejsan! :) Kul att du läser min blogg, jag brukar också va in här och kika :) Men som du är jag också dålig på att kommentera! Vi får bli bättre på det :) Va har du för mail?

2010-11-20 @ 14:20:38
URL: http://sofiea85.blogg.se/
Postat av: Sassa

Visst var det. Louise och Katarina är kanonduktiga :)



Sängen är inte färdigbäddad. André håller på barnrum #2 nu så allt står i barnrum #1 inknycklat. Men lillknytet kommer ju att sova med oss den första tiden, så det är nog inga problem. Pappa ska dessutom upp på vindan hos dem och hämta ner en spädbarnssäng på hjul, som ska stå i vårt sovrum. Med himmelssäng och hela baletten.. :) Men det var tydligen väldigt långt upp till vinden :D Men annars är allt annat klart, alla småkläder är upptvättade, BB-väskan kittad, bilstolen monterad i mitten bak och barnvagnen står i garaget, redo att packas in i bilen. Så vi är redo! :D



GUUD så spännande med UL! Jag var säker på att jag skulle lipa som en galning men när vi väl var där så kunde jag inget annat än förundras över hur fantastiskt livet är. Var beredd på en grundlig genomgång, jag trodde det hela skulle vara överstökat på 10 min, men de kollar så himla noga på ALLT, tog säkert 40 min! Åh, vad jag blir avis, det är så spännande!! :)



Kramis

2010-11-22 @ 15:16:07
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Anna

2010-11-22 @ 22:31:12
URL: http://Annabergstro
Postat av: Anna

Blev fel med förra inlägget:)



vad är det ja ser:) vad roligt, GRATTIS!!

Har som tänkt att det säkert snart är dags för er!!

Jättekul.

Hoppas att du mår bra och så.

Kram

2010-11-22 @ 22:33:38
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0