oflyt

De är så typiskt, Jens blev tvungen jobba över och tydligen så länge att de inte skulle vara någon ide för dom att överhuvudtaget komma hem ikväll. Jag som längta efter han.. :-) Sett han som hastigast ett par gånger iveckan bara. Jaja.. :-)

Jag och Jerry har haft främmande av Sabina och Jonas så vi har inte suttit sysslolösa och uttråkade iaf. Har just ätit lite kvällsmat men jag funderar om jag inte måste värma mig lite morotssoppa som jag gjorde till middag idag. Den är så sjukt god och bejällig!

Tvättkorgen som är full i rentvätt får vackert vänta till imorn med att bli upplockad. Nu har jag gjort nog för idag.

En kvällspissning med jerkan sen ska vi slurpa i oss lite soppa och sen går vi nog och lägger oss.

Slänger upp en bild på middagen som ni ser serverades i soffan framför tv:n. Ni får väl ha lite överseende över creme fraice och räkost-klumparna som jag inte hade tid att ordna upp för jag var så hungrig.




Natti natti :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mm.. såg gott ut, recept tack :)

2010-11-04 @ 22:25:06
URL: http://sab1na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0