Lusseprinsar

Idag har vi bakat lussprinsar jag och Filip, eller han sov och vaknade precis när jag skulle börja grädda dom så det blev ganska tajmat. Slapp jag underhålla han medan jag stod och rullade alla 47 bullar. Jag tror att dom blev ganska goda, fast det var första gången jag provade att göra prinsar istället för katter så vi får väl se hur mycket socker som det egentligen finns kvar när man ska ta fram ur frysen. Middagen står färdig på spisen, blir idag vitlöksdoftande kycklinggryta med ingefära.. den var mummmms! Ja jag har ju såklart smakat av såsen både en och sju gånger.. ;-)
Jag borde börja med morotskakan också men det kan vara en risk att det är slut till nästa fredag när jag fyller år om jag gör det nu, det är någon som fullkomligt älskar det! Den där någon är Jens.. om ni inte förstod det. Jag är ingen fikare egentligen, tycker bara det är roligt att baka.
Härnäst på schemat är det golven som ska få sig en omgång samt toaletten. Men jag blev oerhört lat nu när jag satt mig ner.. men jag måste, för det görs inte av sig själv.

Imorgon förmiddag kan det eventuellt bli en storhedentripp för att köpa några julklappar som narturligtvis inte fanns att få tag i här i pite, så synd då ;-)

Nä om jag skulle göra det jag ska medan fillelille är någorlunda road i gåstolen!

Några gamla bilder bara för att det blir så mycket roligare att läsa om det finns någon bild i inlägget.



Filip inte ens tre veckor gammal, så liten och prickig!



Typ 6 månader och snyggast i världen! (jag är inte ett dugg partisk.. ;))




Kommentarer
Postat av: sussa

nå lill fille ;) ja bara älskar dom där korten du tagit på han när han sitter såå himla fiiiiiin =)

2011-12-01 @ 17:18:45
URL: http://souziq.wordpress.com
Postat av: nina

Haha ja dom säger ju mensen, dock märker jag inte av den än så länge iaf;) Hoppas inte på den kommer heller;) hahah

Snyggfille! Gud så liten. roligt se härligt att baka ;) Tack själv för igår mycket trevligt:)

2011-12-01 @ 17:31:12
URL: http://niina88.wordpress.com
Postat av: Lea

Han är så snygg ;)

2011-12-01 @ 20:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0