(o)nödvändig info!

Måndag idag och för exakt ett år sen låg både jag och Jens i magsjuka, hinken i högsta hugg in på toa och när jag var färdig var det Jens tur.. vi avlöste bara varandra och de måste ha varit en av dom värsta magsjukorna jag haft, vet inte huur många ggr jag fick kräkas och flera av ggr sympatikräktes jag av att höra Jens leva rövare inne på toa. Känslig som jag är när det kommer till sånna saker. Nä huga, nog om detta.. nästan så jag får ont i magen av bara tanken.

Bakilet jag hade för någon dag sen kom tillbaka ihelgen så jag fyllde på med ytterligare några sorter i fikaförrådet, morotskaka och pensionärskaka. Provade att göra hallonpannacottapajen också, men efter ett misslyckande har jag kommit fram till att jag ska köra med gelationblad istället för pulver så kanske jag lyckas! Tycker det är svårt att baka med gelatin.. gör det aldrig, kanske därför.

Nä nu ska vi ta oss en promenad medan snön ligger kvar och inte har tinat bort. Nu får det gärna komma en decimeter snö bara sådär, så vi får lite ljus och julstämning!



Kommentarer
Postat av: Carro

håller verkligen med dig om snön. får gärna komma betydligt mer, men vi kan ju börja med en dec :)

2011-12-05 @ 20:28:59
URL: http://ccaroolineee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0