Packa packa!

Idag står det packning på schemat för imorn bär det av till Lycksele. Min plan är att jag och grabbarna ska stå redo vid dörren med allt packat och klart när Jens kommer hem till lunch så vi kan fara ganska omgående, vi får se om jag lyckas.

Lagomt trött är jag idag, sonen kör varanan natt.. igår sov han till 5 utan mat och inatt infann sig hungern redan klockan 3. Det behövs bara en natt för att man ska vänja sig med att få sova ordentligt. Jaja, om allt går som de brukar så får jag sova inatt då :-)

Vi har redan hunnit vara iväg på morgonen en snoa, på AE och fått oss två nya däck så nu slipper vi kanske vibrationerna när man kör fortare än 100. Sen for vi på coop och handla lite frulle! Insåg dock att jag måste iväg en sväng till och ranta, köpa lite engångsartiklar som börjar sina i husvagn. Men de får bli efter vi ätit lunch med pappa :-)

Dopet är bokat och jag tror dom flesta som ska ha inbjudan har fått det nu, några har redan meddelat att dom kommer. Om alla kommer så blir vi drygt 40 pers, och det hoppas vi ju såklart alla gör!

Nej de här duger inte, mycket att stå i och de ser ut som att killen i babysittern slår igen sina blå vilken sekund som helst så då ska jag passa på att få en del gjort!




En nöjd kille i babygymmet.



En jätteupprörd kille på mage i soffan och Jerry som funderar vad som är på tok!


Kommentarer
Postat av: sussa

Sötingen:)

2011-07-13 @ 16:24:25
Postat av: Nina

Förstår känslan med att få sova Neo också gjort de några dagar nu, men natten som var fick vi sova till halv 6:) sköönt:) Så söt han är:)

2011-07-13 @ 21:42:07
Postat av: Anonym

Förstår helt och hållet, dom senaste 3 dagarna har neo somnat kl 7!!!! vaknat 1-2 inte ok så vände igår då gick de bra:)Jo man vänjer sig fort som bara den. Idag lite tyngre sover nu men men:) haha kan ju inte plåga stackarn;)

Hoppas ni får toppen i lycksele:)

2011-07-13 @ 22:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0