Time will tell..

Att en dag kan gå så fort och vi har inte åstakommit mycket, en promenad med Jerry och ett snabbt besök av Linnea. Ikväll efter middagen så for vi och hälsade på lille Devin, så liten och söt! Om han och Filip ska bli lika bundis och spendera lika många timmar med varandra som deras mammor har gjort, så har dom x antal år kvar tillsammans. Det är ju ganska roligt att de skiljer nästan lika i ålder mellan Devin och Filip som det gör mellan mig och tessan, enda skillnaden är att dom är tremänningar.

Imorgon hade jag tänkt att jag och Filip skulle fara och hälsa på en ytterligare nyfödd liten kompis, lilla Max som hunnit bli några veckor gammal. Sen torsdag har vi baddag så då ska vi iväg och plaska i poolen. Resten av tiden är ganska oplanerad den här veckan men vi ska nog komma på något!

Filip sover för natten, Jens och Jerry är íväg och polerar skotern och jag, jag ska sätta mig i soffan och se tv, kanske drömma om en cola eller något annat gott just bara för att vi inte har något sånt hemma såklart när jag var sugen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0