energi

Måndag morgon eller det börjar väl kallas förmiddag den här tiden. Inatt har vi hållt oss vakna mellan 3.30 och 05.00, jag tänkte bråka med barnet om att han inte alls skulle få någon mat så jag tog över han till oss men jag gav upp eftersom han inte hade några planer på att somna om utan att äta, sen hade han svårt att komma till ro igen. Jag får helt enkelt skylla mig själv..

För tillfället har jag en hund som håller på att krypa ur sin egen kropp för att han inte vet vad han ska hitta på härnäst, han måste få sig en promenad. Som om det hjälper..  men det är värt att prova.
Det är så sjukt vad han har energi, för någon dag sen var Jens ut och sprang med han i säkert dryga timmen, stan-öjebyn-stan.. det bekom han inte, det var gasen i botten resten av dagen iaf. Jaja, jag och Filip ska ta oss en promenad med han nu.

Egentligen skulle vi följa på Familjens hus nu, men det blev stressigt och så hade jag blivit tvungen strunta i prommisen och det kändes inte aktuellt. Vi far ut på julklappsjakt istället efter lunch.
Ikväll ska jag ut och äta på tu man hand med tjejorna, såhär tre månader senare ska vi fira Sabina. Bättre sent än aldrig ;)

Vi har haft en skön helg, Idolfrämmande i form av Tessan och lillDevin, kalas hos Edward, sequencekväll, och igår skyltsöndag.

Nu ska jag klä den lilla Filip och he oss ut!

Kommentarer
Postat av: nina

Hoppas på att Filip håller sig mät snart på nätterna! Söt fille tur dom är söta! Men jerry då energi hunden;)

2011-11-28 @ 11:36:45
URL: http://niina88.wordpress.com
Postat av: S

Synd att vi bara hann se varandra i förbifarten idag! Hittade du Linnea och Heman?

Vi tänkte kanske åka på Furulundsgården på onsdag, vill ni haka då?

2011-11-28 @ 14:21:39
URL: http://sandrablandandra.blogspot.com
Postat av: sussa

nåh så gullat ;P de var trevligt å träffas i dag, å så får vi äran å träffas i morrn me =)

2011-11-29 @ 21:23:33
URL: http://souziq.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0