Mysmorgon!

Har tänt ljus och dricker kaffe, Jens for på jobbet för ett tag sen, det lilla barnet somnade om igen och t.o.m Jerry gick och la sig igen. Vilken skön morgon!! :-)

Igårmorse gjorde jag misstaget att ge han mat vid 5-6 tiden och sen la mig och sov igen, det resulterade bara i att jag var mer död än levande när jag fick en arm och en fot inborrad i mig vid 9-tiden så idag klev jag faktiskt upp. Har man sovit nästan 7 timmar med några tuttinstoppningar utan att behöva gå till micron så känner man sig någorlunda pigg omän klockan bara är 5.50.

Igårkväll kom Johanna och höll mig sällskap över ett par koppar kaffe och surr. Idag har vi träff hos Nina på schemat, ska bli kul!

Nu ska jag fylla på kaffekoppen och slå över till nyhetsmorgon, sen ska jag nog ta tag i dagen.. ev. volymera håret och göra mig iordning innan både Filip och Jerry vaknar och gör morgon för då är den lugna stunden över!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Lea

underbara du<3 jo men långväntan tills vi faktiskt vet,.. vi har dock ett till namn aktuellt nu, kill namn så klart då tjej är klart sedan länge=)..du kommer dö:P

2011-11-17 @ 12:33:26
Postat av: nina

Sluta stiga upp så tidigt;) hahaha

Tack för idaag mkt trevligt:)

Jo ni har så rätt i era fina kommentarer:)

2011-11-17 @ 16:21:39
URL: http://niina88.wordpress.com
Postat av: Anonym

Men visst ;) Ja de är bara höra av er så styr vi upp en kaffedejt.

2011-11-20 @ 23:20:32
URL: http://sab1na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0