Nu är det..

.. jul här i vårt hus! Ja, idag har jag faktiskt plockat fram julpyntet några dagar för tidigt men då är jag så att jag hellre plockar bort det tidigt. Efter nyårshelgen brukar jag som oftast röja undan allt vad jul heter och göra vår här hemma istället. Förstår ni, att snart vänder det?? Snart går vi mot ljusare tider igen! Omän vi har några kalla och tråkiga månader framför oss kvar än, men vetskapen om att det faktiskt blir ljusare och ljusare gör att det går så mycket lättare :-)

Ikväll ska vi på 60års middag på havsbadet men före det ska vi på husvisning. Jag är inte det minsta positiv och har inga som helst förväntingar för jag är väldigt osäker på om jag överhuvudtaget skulle kunna tänka mig att bo åt det där hållet, så vi får se.. titta kan man alltid göra. Omän jag inget hellre önskar än att vi hittar ett hus och får flytta, så vill man ju ändå vara ganska säker på att man skulle trivas. Det jag längtar mest efter är att få göra ett rum åt Filip, sätta upp hans finfina Isaform tavlor ;-) Sen är nog Jerry en av många anledningar till att det är ganska bökigt att bo här, lite jobbigt är det ju faktiskt att klä Filip och stoppa han i vagnen varneda vareviga gång Jerry vill ut. Men nåja, det kommer!

Nu ska jag ögla igenom ett avsnitt av Glamour medan Filip tar en lur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0