Tack tack!!

Kan ju börja med att tacka för alla komentarer, jag har fortfarande inte bestämt mig dock. Så jag ska ta med mig mannen till barnens hus idag så kanske han kan fälla ett avgörande!

Det var den dagen, jag som tänkte att jag skulle få något gjort.. det sket sig och de blev inget gjort, inte ens någon middag. haha! Äh, vi tar och äter upp dom stackars köttbullarna som blev kvar igår och den som inte blir mätt för steka en omelett med bacon. Mer märkvärdigt blir det inte idag.
Redan imorse kom Sabina för att dricka morgonkaffe, men det hann bli en eftermiddagskaffe också.. vi surrade och surrade lite till så tiden skenade iväg.
Sen har vi bara åstakommit en promenad till Coop, där dom tänkte blåsa mig på 9kr. Men de uppmärksammade jag nog allt, ni vet.. Tuttar tre-pack 2 för 65kr. Men jag tittade på kvittot och såg att de var ordinare pris som jag betalat, så jag gick till kundtjänst och fick en tia tillbaka. Så där tjäna jag in ytterligare en krona ;)

Jag rullade ju som sagt köttbullar igår och tänkte att jag kunde ju göra några åt Filip i samma veva utan salt, sagt och gjort. Köttbullar och potatis fick han till middag, skitgott enligt mig men det höll fille defenitivt inte med om. Han spottade och fräste för varje tugga tills han kräktes för att de var så dåligt, tacksam unge! Men så lätt kommer han inte undan, jag har några kvar i kylen som han ska få testa på en omgång till! Kanske smakar bättre en andra gång.

Nä nu ska jag och 9kilos klumpen micra upp maten från igår!

Kommentarer
Postat av: S

Å nu kommer sur-Sandra med pekpinnen i högsta hugg..

vad du än gör... KÖP INTE EN KOMBINERAD FRAMÅT- OCH BAKÅTVÄND BILBARNSTOL!

De kanske låter skitpraktiska, och visst kan de vara bra i början när de är bakåtvända, eller i en extrabil som man bara kör till och från dagis typ, men de är långt ifrån lika säkra som en vanlig framåtvänd stol.

De blir på tok för tunga, vilket innebär att all denna vikt hamnar i barnets rygg vid en krock, och det vill man ju gärna undvika.

Om dte nu inte har kommit ut ngn ultralätt kombistol det senaste året som jag inte vet om.

Bara ett tips i all välmening! ;)

2011-11-09 @ 16:51:27
URL: http://sandrablandandra.blogspot.com
Postat av: Anna Bergström

Ja du är välkommen, har ju bjudit in dig på ett evenemang på fb =)

2011-11-10 @ 08:13:07
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: nina

Tack Hanna! Ja dom är ju de:) Men går bra nu ammar bara på morgonen=) Hoppas ni har de bra trots sjukdom!:)

2011-11-11 @ 22:29:55
URL: http://nina88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0