Pigg och alert!

Kaffet är uppdruckit, PT är läst och ett par avsnitt av Glamour har jag gluttat igenom. Kanske jag skulle passa på att duscha medan möjlighet finns, Filip sover och i vaket tillstånd uppskattar han inte när jag drar för duschdraperiet och vi är ensammen hemma. Det blir gråt och tandagnissla när han inte har full pejl på mamma, det är lätt stressande så balsamet hinner sällan verka mer än 2 sekunder.

Sent igårkväll började jag känna att jag hade ont i halsen men jag tog en ipren och drack te med honung som måste ha gjort susen för idag känner jag inget. Tur är väl kanske det för skulle jag ens komma i närheten av så sjuk som Jens var häromdagen så skulle jag inte orka stå upp.

Idag känner jag mig pigg, än så länge. Världens bästa FIlip har sovit som en stock inatt, från det han somnade igår till klockan slog 6 imorse. Det är sällsynt, han brukar ju som oftast vilja ha tutten både en och tre ggr eller så är han lite sugen på välling men icket inatt! Så med det så var jag ganska så pigg när han drog igång stämman imorse så jag klev faktiskt upp men Filip, han somnade om och sover fortfarande. Men det är ganska skönt med en stund för sig själv, i lugn och ro när Jens farit på jobbet. Kokat kaffe, läst PT, sett ett par avsnitt av Glamour, ätit frukost, kissat Jerry.. Ja osv.
Ja nu har jag dragit på mig en ny last, det blev så spännande i Glamour här för någon dag sen så jag gick in och upptäckte att man kan ju faktiskt ladda hem senare avsnitt, och detta jag gjort.. nu är jag fast! Så nu väntar jag på tre avsnitt som är på väg, men det gick då så förbaskat segt så jag lär nog få vänta.

Ikväll ska jag iväg på sötnöten-party hos Anna, det ska bl kul! Jag tror att Filip ska få sig en eller två julklappar däriåfrån.

Nä men om jag skulle gå och ta upp köttfärsen ur frysen, idag får det bli en köttfärslimpa som middag.. enkelt och rätt så gott. Ha en bra dag :-)




På väg upp till vuogga..



Testar om gåstolen går lika bra i förgården medan mamma och pappa ställer iordning.





Full fart!



Kommentarer
Postat av: nina

Söööt unge! Haha ja vi syns ikväll:)

2011-11-22 @ 10:32:57
URL: http://niina88.wordpress.com
Postat av: Anna Bergström

Ja då ses vi ikväll=)

2011-11-22 @ 11:02:58
Postat av: sussa

fin killen =)

2011-11-22 @ 11:12:31
URL: http://souziq.wordpress.com
Postat av: Carro

finaste Filip :)

2011-11-22 @ 12:18:18
URL: http://ccaroolineee.blogg.se/
Postat av: mormor

Gullunge !!!!<3

2011-11-22 @ 20:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0