effektiv

Det var någon som vanlde att slå upp sina bruna strax efter 5 imorse så jag har redan nu en som är lite småsugen på att lägga sig ute i vagnen och vila sin förmiddagsvila, det kan gå så när man ska envisas med att kliva upp i tid.
Så pappa fick istället för väckarklockan vakna av babblarna, de gick det också!

Tvättmaskin är i full gång och jag har kommit igång med att packa. Man hinner mycket om man är uppe i god tid omön jag kan tycka att 5 är liiite väl tidigt. Allt före 6 är FÖR tidigt!

Det lutar åt att vi åker redan imornkväll, kanske. Vi får se hur less Jens är på jobbet ;)

Jag får nog återkomma för nu går det inte längre, Filip ska sova och det är nu!

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Åh, vad bra! Vitt vill vi ha ;)

Vad kostar dom/rulle om man får fråga?

2012-04-11 @ 09:28:05
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0