Ändrade planer

Gokväll!

Tänk, då man väl tagit sig för att skriva ett inlägg då rasslar de som bara till så har man fort skrivit ett till.
Jag tog mig an ugnen i eftermiddag och de var ett ganska tidskrävande projekt, jag är inte färdig men jag har iallafall börjat och fått bort de värsta. Ska nog dra fram spisen imorn för den ska jag i ärlighetens namn säga att jag inte haft fram under dom dryga fyra åren jag bott här så där kan det ju finnas lite smått och gott.

Helgens planer har blivit inställda så vi blir hemma allihopa. Kanske börjar vi packa ytterligare lite till, kanske inte. Vi får se.

Nu ska jag göra mig färdig för biggest loser sen ska jag göra Filip sällskap i sovrummet. Har nog drabbats av någon tröttsjuka... Har lagt mig tidigt varje kväll och vi har sovit rätt så ostört hela veckan med undantag för nån tutte och panikgråt och rätt så tidiga mornar men ja, i mina ögon rätt så ostört så jag borde vara piggare än vad jag är.

Nä biggest loser är det vad som gäller nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0