Tiden går..

.. Och vi med den.

Flyttpackning och städning är påbörjad. Fönstrena är torkade och till veckan ska jag ge mig i kast med köket, ugnen i första hand. Det börjar dra ihop sig, som vi längtar!

Det är torsdag idag och i skrivande stund väntar vi på att pappa/Jens ska kliva in genom dörren för den här veckan.
Veckan som gått har bjudit på diverse trevligheter, tjej/vinkväll i hortlax i lördags, luletripp med sussa och tovah där vi fyndade lite av varje. Bilhaveri (igen..), och en och annan promenad.
Idag var tanken att vi skulle åka till sussa och tovah och sen åka tillsammans på badet, de blev inget av de. När vi satt fullt påklädda i bilen och skulle fara så ville han inte, de var för kallt med för dåligt batteri. Idag ska vi investera, så vi hädanefter slipper det här och framför allt ha bilen på tomgång om man far kortkörningar.

Våran prins blev 9 månader i söndags, gograbb!
Han ska ihelgen sova borta för första gången en hel helg, fre-sön. Åh herrejösses vad jag kommer sakna han.. nästan så jag ångrar mig en skvätt ;P jag är ingen som lämnar bort han kors och tvärs, har inget behov av de för jag tycker inte han är något besvär att ha med sig dit man ska och sen gör vi hemskt sällan saker som han inte kan följa med på.
Nä vi kommer ha det bra i trollrjärn med våra goa vänner och Filip kommer ha det bra hos farmor/farfar och mormor/morfar :-)

Nu kom pappa hem lagom till de Filip slog upp sina bruna! Hej så länge, och inlägget går säkert inte kommentera när jag bloggar från mobilen men har ni något att säga får ni skriva på något inlägg längre ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0