Hemma i hortlax!

En ordentlig förkylning har vi dragit på oss jag och Filip, jag har inte haft speciellt mycket energi kvar efter allt det vardagliga varit gjort. Jens har vi knappt sett skymten av på hela veckan, jag har jobbat kväll, han har jobbat över eller så har jag sovit när han kommit hem. Idag ska vi iaf äta middag tillsammans som blir den enda också för den här veckan, jobbarhelg väntar för mig.
 
Som vanligt är jag otaggad när den här var tredje helg faller sig på men jag får trösta mig med att jag sen är ledig i fem helger innan det är dags igen. Det går ganska bra bara man tar sig dit och får börja beta av alla 29 timmar.
 
 
Annars då, vårat nya kök börjar sakta men säkert ramla in. Igår kom vitvarorna som har fått flytta in i garaget tills vidare. I början på nästa vecka kommer lastbilen med själva köket. Det börjar ta fart! Jens får "semester" nästa fredag, han/vi kommer ha fullt upp men det har vi varit inställda på ända sen vi köpte huset. Den här sommaren kommer inte vara så glamorös, men ack så fint vi kommer få det! Vi har ju faktiskt haft vårat lediga, dryga tre veckor i april då vi inte gjorde annat än låg på latsidan ;-)
 
Vi har ingen bil idag och jag är rastlös och Filip sover..  Jag får nog fortsätta med att packa ner nedervåningen i kartonger för det ska också göras. VI flyttar ut ihelgen eller senast början på nästa vecka så att vi får börja riva ner köket och väggen. Härliga tider!
 
 
 
Nyduschad liten kille!
 
 
Precis såhär ser det ut i soffan just nu, sover gott där.
 
 
Klättrat upp och tittar ut, underbara unge!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

SnyggFilip!

Trots att ni har mycket jobb framför er, kommer det att bli superfint när det är klart!! Jag är inte avis på er som har en hel del jobb framför er, men dock avis på hur resultatet kommer bli! =P

2012-06-28 @ 13:00:05
URL: http://www.lindta.blogg.se
Postat av: sussa

spännande å se när köket är klart =) kommer u bli ett helt nytt hus =P date till veckan ? =)

2012-06-30 @ 07:03:55
URL: http://souziq.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0