hit och dit

Snart kan vi nog börja se ett slut för den här gången, Filip fick sig golv i sitt rum igår och idag ska han få lister.

Vi tog oss en halv vilodag igår och for på vallsberget och såg skoter sm. De var skönt med lite frisk luft!
Sen hadé vi främmande heela dagen lång, dom avlöste bara varandra.. roligt! Såhär mycket besök som vi haft på dryga veckan har vi inte haft i lägenheten på fyra år. Nästan ;)

Idag ska jag måla sista garderoben till sovrummet och så ska vi bära in möbler till Filips rum och tanken är att vi ska göra grundarbetet till tapetseringen på tisdag som snälla Sabina ska komma och hjälpa mig med. Så förhoppningsvis kan vi börja lägga golv där uppe på torsdag när Jens kommer hem.

Sprang in på Mio häromdagen i hopp om att komma ut med ett soffbord. Jag hittade ett som föll mig i smaken och så även priset. Men ni ska ju inte tro att det fanns inne så det är beställt. Man vill ju så gärna få någorlunda färdigt nångång!

Nej på de här viset händer ingenting, bäst att sätta igång!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är väl bara vi som inte varit förbi än, men vi kommer.. SNART hoppas jag!! ;P



2012-03-07 @ 19:54:26
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hurru, nu börjar det vara dags för update ;)

2012-03-12 @ 08:55:04
URL: http://sab1na.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0