en tisdag

Skitdagar bokstavligt talat, Filip bajsar och bajsar. Jag tror vi är uppe i 20 blöjor nu inom loppet av et dygn så hur hans lilla stjärt ser ut kan ni ju räkna ut själv, den är röd och ännu lite röd. Min egen slutsats är tänder, eftersom han är lika pigg och glad som han alltid är och äter gör han precis som vanligt.

Jag själv håller på att tvätta upp allt för att packa ner igen eftersom vi åker igen på torsdag, kanske eventuellt redan imorgon beroende på om Jens kommer hem tidigare eller ej. Vi får se men det är bäst jag är förberedd och har allt färdigt utifall att.

I huset står det stilla men vad ska man begära när det bara är jag och Filip hemma under veckorna och vi mest fokuserar på vuogga nu. Det börjar väl hända grejjer igen när den tiden är förbi. Faktiskt så tog jag itu md en kartong idag som innehöll glas till vitrinskåpen, man får ta lite pö om pö när tid och lust finns.

Nu ska jag fortsätta packa lite och renbädda sängen eftersom den blev jag tvungen sanera efter en för full blöja på morgonen. Man har det man gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0