griller i huvudet..


Tiden till att blogga är knapp, all tid går åt till att jobba, planera, och en massa andra trevligheter.

I nuläget är det köket som är prio ett, antagligen kommer jag vara galen innan vi har bestämt oss för allt, kök, bänkskiva, kakel, osv osv. Eftersom vi ska ha det levererat mitt under semestertider så är tiden rätt kort, vi måste bestämma oss i dagarna. Men en sak vet jag, det är att de kommer bli snyggt som attan när alla bitar sitter på plats och till dit längtar jag!

Ikväll ska jag och jobba min sista dag för den här veckan sen tar jag helg. Helgen som sådan är fullsmetad med dop och examensfest så efter dopet åker Filip till byske och bor med mormor och morfar över natten medan vi tar husvagnen till norrfjärden för att fira Emma och hennes examen.

Förra veckan påbörjade vi ju projekt trapp, pillerjobb nanting men den är så gott som färdig förutom en list som vi måste köpa mer av för att få färdig. Det tar sig. Ju mindre småsaker vi har att göra när vi börja med det stora projektet på nedervåningen desto bättre. Efter golvvärmen, golven, tapeter, lister, kök, kamin är på plats så kommer nog vi nog vara ganska less för ett tag.




Trapp före



Efter, det vi har gjort är att vi har målat den frå cremefärgad till vit och lagt golv i trappstegen. Jag tror det kommer bli en otrolig skillnad bara vi får lägga golv nere i hallen också, så det blir samma golv och mer enhetligt. Vi är nöjda! =)





Som ni ser, det finns att välja mellan.. !



Kommentarer
Postat av: sussa

Oh vill du ha nån å surra kök, kakel, bänkskivor över en kaffe nån dag så får du bjuda över oss =P

2012-05-30 @ 15:38:31
URL: http://souziq.wordpress.com
Postat av: mamma

Jobbigt men kul <3

2012-05-30 @ 19:46:16
Postat av: lea

jag längtar inte tillbaka, översta bänkskivan tror jag vi har;)

2012-05-30 @ 20:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0