En dag!

En härlig dag! Direkt på morgonen efter vi gjort oss färdiga åkte vi till badhusparken och lekte med Linnea, Herman och Elly. Det blev lite kallt så dom följde med oss hem och vi åt lunch i form av våfflor, sylt och grädde. Surrade, drack kaffe och fikade. Längesen sist!

När dom åkte var det hög tid att sova för Filip så vi tog oss en promenad runt Hortlax och furulund. Det var hur skönt som helst, frisk och lite bitig luft med solen som sken.
Jag inser ju att det finns ju hur många fina ställen som helst att promenera runt här i Hortlax/bersika. Ännu en anledning att trivas så bra! =)

Middagen står färdig på spisen, golven är damm/hårfria (för en sekund eller två), ljusen är tända, brasan brinner, Jerry är lugn och nöjd. Ja då fattas väl bara att Filip vaknar från sin snart fyra timmars långa vila.

Ikväll kommer mamma/mormor hit och hälsar på, jag ska väl packa och förbereda för dagis/jobb imorn för nu är det slut på det lediga. Imorgon 6.30 ska Filip befinna sig på dagis, jag ska vara klar för jobbet och Jerry ska vara rastad och matad för en dag hemma själv. Det är vardag det, men jag gillar det. Det är desto härligare att vara ledig nu än förr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0