Nu är det jul här i vårt hus!

Nä men en bra dag leder mot sitt slut, Filip bjöd på sovmorgon till 8 så dagen började ju rätt bra.
Vi skulle städa idag men jag hade ingen lust alls utan tog bara det nödvändigaste. Det lägger vi på morgondagen istället, passade ju ganska bra när mäklarn likaså ska göra ett besök imorgon för en värdering. Han kanske inte sätter en högre siffra omän jag gnuggat golven men det känns bättre att få visa upp huset från sin bästa sida.

Så istället för att städa fick vi främmande, Filip fick leka med Harry och Evert och jag surra med Linda. Hemskt mycket trevligare än en massa måsten :-)

Efter middagen som bestod av stuvade makaroner och stekt korv så skyndade sig Jens iväg och hämta hem skotern från dekal service innan vi for till pappa/morfar för att hämta hem mer ved. Det går hårt åt ;-)

Nu är det hockey men när Luleå leder med 4-0 så har jag som redan tagit hem tre poäng. Ska istället ta och diska undan plåten efter saffransrutorna jag bakade ikväll.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0