En hand

Då var det kväll igen, vi ligger i varsin del av soffan jag och Jerry. Vi tog oss en tur med cykel och kärran nu ikväll innan Filip hoppade i duschen och i sängen. Jerry känns något mer till freds, något lugnare och mer avslappnad ;)
Jag kan inte skryta med motionen den här veckan och det brukar oftast resultera i en hund som mest är under taket mer än på golvet.

Jag längtar efter Jens. Kan nog räkna hur många gånger vi ätit middag tillsammans under en månads tid på en hand. Men på fredag! Kanske lördag? Kanske söndag? Det beror på älgfångsten om han hinner hem till middagstid.
Men så är det under jaktens tid och om man ligger borta och jobbar på veckorna.
Jag är rätt säker på att Filip också längtar efter sin pappa och Jerry efter husse.

Nu är det tvtid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0