Ljung

Ledig dag efter jobbad helg. VI är snoriga både jag och Filip, jag antar att dagisbasilukserna är i rullning. Så är det!
 
Planen för idag är att vi ska åka och köpa ljung som vi ska plantera i krukorna här ute. Röja bort sommarblommorna och köpa en sekatör och rensa bort i rabatterna. Nu är det höst!
Egentligen är det tid att städa upp här inne också men Jens ska eventuellt börja med murstocken i slutet på veckan och jag förstår att det inte är helt dammfritt att kakla och fixa så jag drar på det lite. Jag gråter inte ifall vi får kaklet på plats och kaminen, dels är eldningen ett steg närmare och mitt skafferi som jag längtar efter!
Kanske skulle överraska och limma fast de sista tapetbitarna som fattas ikväll, vi får se hur jag ids.
 
Nu ska jag röja upp alla kökets lådor som någon dragit ut och sen ska vi klä oss och åka på copp och öob!
 
 
Arbetsam kille det här!
 
Lådorna funkar att förvara både de ena och det andra i ;)
 
Här var det gräsmatta!! Hur underbart är inte det, tidigare var det en stooor rabatt som vi i sommar tog bort.

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Jo, han är grymt lik fadern sin! Finns liksom ingen tvekan! =)

Med andra barnet är det lite annorlunda. Jag var precis samma med Norah. Önskade att hon kunde växa lite snabbare och lära sig dittan och dattan, nu vill man inte att tiden ska gå så satans fort! =)

Åh ljung, det ska jag också köpa i veckan! Tack för tipset! =)

2012-09-05 @ 09:40:11
URL: http://www.jennieohlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0