Älska!

Precis kommit in från en härlig promenad längs skoterleden i solskenet. Under tiden jag gick så konstaterade jag att vi bor så fantastiskt fint och bra till att man vill dö en smula.
Att ha nära till stan, alla bekvämligheter ett stenkast bort, vi har grannar men inte så dom ser vad vi har på tallriken på bordet, en liten skog alldeles vid gården, fantastiska ställen att promenera runt, rådjur som spatserar runt på gården, skoterled 150 meter härifrån, tyst lugnt och lagomt stilla. Vad mer kan man önska sig!? =)
Jag kommer ofta att tänka på det när vi är ute på tur här runtikring.. Idag var en sånn dag. Undrar jag om det är därför vi trivs så gudomligt bra =)

Alla de små blev trötta, Jerry ligger på köksoffan och tar igen sig och Filip sover ute i vagnen. Jag har kokat kaffe så det ska jag dricka upp och sen göra ett litet städ inför helgen som är på intåg.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag förstår exakt vad du menar! Tror också han skulle sova bättre av att vara själv, men vi har för det första inget rum åt honom och jag är inte riktigt redo att sova utan honom ännu :) Så jag hoppas att välling/ersättning ikväll kommer att få honom att sova lite längre. Hoppet är det sista som överger en! :)

Trevlig helg!!

2013-01-25 @ 16:01:59
URL: http://jennieohlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0