Jag är halv.

Som gräddet på moset så gjorde jag en mindre rolig upptäckt på morgonen. Tog upp telefonen ur väskan på jobbet och ser till min stora skräck och fasa att skärmen är helt kajk, blåa vita svarta ränder är det enda man ser. Sagt och gjort så tog det inte så många sekundere så var jag nere på telefonaffären där han konstatera att displayen är helt ur funktion. Ingen garanti ska ni tro det finns kvar heller så jag får vackert betala 2295kr för att få en ny 4S alt. lägga dryga 6000kr för en ny 5:a. Jag kan inte leva utan min Iphone, det vet jag nu! Hur som, jag har ingen telefon och kan inte nås till jag åtgärdat problemet.
 
Bara några få veckor kvar till semester och det känns så bra! Det känns ännu mer påtagligt när man är mitt i en sånn där härlig vecka med 57 timmars arbete att plöja sig igenom med bara en dag ledigt. Jag får glädjas åt att det är länge innan mitten på augusti och nästa jobbhelg infaller.
 
Ikväll efter Filip lagt sig för kvällen gick jag ut och skrapade färdigt grillstaden så tanken är att jag imorn ska åka och välja färg och börja måla. Grillstaden såg för taskig ut och färgen likaså men det ska de bli ändring på.
Jens och Jerry cyklade till bersika ikväll och hjälpte Mattias så jag tänkte att jag skulle hinna få undan en massa under tiden men jag känner mig inte särskilt effektiv men jag får nog lov att sätta lite fart så jag får göra kvällen nångång. Fille ska vara med mormor imorn så jag fick ju plötsligt sovmorgon när jag inget barn har att lämna på dagis halv sju på morgonen, går genast så mycket fortare.
 
 
Det blir mer sällan än ofta som man tänkt sig.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja det kan bara inte vara en tillfällighet! Hatar visdomständer! Men bra att veta! Tack för tipset! :)

2013-07-23 @ 21:50:10
URL: http://www.jennieohlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0