en lägesrapport..

Det var längesen jag skrev så jag ska göra en liten lägesrapprt av veckan som gått. Träna, städa och jobbat i princip. Nä nu var jag väl kanske lite dramatisk.. har varit en bra vecka faktiskt. Man blir ganska glad när man tänker på att jag bara har 12 timmar kvar nu imorn :)

På måndag ska jag på synundersökning på förmiddagen, kan bli ett dyrt kalas i slutändan. Men ack så nödvändigt.. börjar vara många dagar med huvudvärk och de brukar vara ett tecken på att de är dags att kolla ipp. Men det är ganska roligt att prova bågar och hela baletten, dock ett stort beslut som kan ta sin lilla tid. Torsdag ska jag och färga håret på morgonsidan, vilket också börjar bli högst nödvändigt. Färga till det lite och klippa till det. Måste klura ut vad jag ska göra för spännande den här gången, förhoppningsvis har Linda nån ide. Jag har då blivit nöjd alla tidigare gånger så de vore ju underligt om jag inte blev det den här gången :)

Sen att jag är ledig helgen som kommer kommer ju bli en upplevelse jag inte haft på länge.. Planerna för kommande helg är party! Tror jag kommer bli roligt, för de var ju verkligen inte igår jag intog partyformen.. men desto roligare blir det när jag väl gör det :)

Nu ska jag nog kanske ta mig en dusch efter en hård dag på Wåhlinsgatan och snöra mig i soffan en stund alternativet lägga mig direkt i sängen och läsa min superbraiga bok som dessvärre börjar lida mot sitt slut. Uppskattar jag inte speciellt för de är inge kul att börja med en ny bok..

Det är så bra nu! :) ... tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0