måndag hela veckan

Jag tycker det känns som att det är måndag hela veckan.. Mest måndag och minst helg! Om det då är för att helgerna är mer uppskattade än dessa måndagar.

Nu har jag bara 6 dagar kvar att jobba.. de går tungt! Men jag har stora funderingar på att ta mig lite ledigt på söndag.. vi får väl se hur jag gör. Hade varit skönt.. likväl som jag kan jobba när jag lika jobbar fredag och lördag. Ja.. vi får helt enkelt se närmare :)

Har varit och tränat på förmiddagen idag före jobbet.. har lagt upp ett tränignsschema för iveckan. Imorn blir det spinning, onsdag och fredag bodypump och därimellan torsdag blir de nog bara en slags vilodag med en promenad :)

Nu ska en rätt så glad Hanna gå till soffan och se reprisen av andra avenyn som jag missa idag.

Jag hoppas mest i världen att de ska gå vägen!! =) En stor sten skulle nog ramla från vardera ben. Jag håller tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0