uppdatering

Har nog inte hunnit hända sådär jätte mycket sen sist jag uppdaterade bloggen, lördag for jag som sagt upp till Långträsk.. blev inte så överdrivet mycket skoterkörande pga det dåliga vädret, tyvärr! Söndag införskaffa jag mig äntligen en skohylla, vilket var högst nödvändigt. Sen har jag väl mestadels jobbat sen jag skrev här sist förutom att vi var igår och hjälpte markus och sätta upp hans gardiner. Men det blev en sen kväll igår för jag hamna hos Linnea tills närmare 1-tiden inatt, för hon kom den briljanta iden att vi skulle spela tv-spel. Blev dock minst tv-spel och mest surr. Men de kändes imorse när väckarn ringde klockan 8, och ännu tröttare blev jag när jag kom på att jag skulle upp den tiden för att fara och träna. Men hur som haver så tog jag mig då upp efter några snozningar och gick på Korpen och träna. Sen har dagen bestått av jobb :)

Jag borde nog dammsuga här, för jag har nog hela Sundsgatans sandning i min hall.. men det ska jag göra imorn! För imorn slutar jag 12, ska jag hämta teddy och sen ska jag röjja här :)

Nu ska jag hoppa isäng, ska visst ut och gå med Linnea på morgonen för jobbet.. bägge börjar inte förens 8 imorn så då passa det ju bra att vi tar oss ut vid halv 7 imornbitti på en promenad. Har man ju gjort bort den dagens motion :)


Kommentarer
Postat av: Josse

å vad du är duktig som går ut och går så tidigt på morgonen! Jag blir riktigt stolt över dig!

2008-04-02 @ 14:26:10
URL: http://larssonjosefin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0