en enda stor fest

Helgen har passerat, och som rubriken säger.. helgen har varit en enda stor fest. Fredag hade vi en förträffligt trevlig personalfest! Den var kanon :) Under kvällen så tänkte jag däremot inte en tanke på att jag skulle upp och jobba klockan 8 lördagmorgon, så de var ju ingen trevlig upplevelse.. upp tog jag mig och på jobbet mötte jag en minst lika trött Lisa. Så vi hade en rätt lugn förmiddag. Hann inte mer än hem i princip, så var det dags för nästa fest. For och åt middag hos mamma, hästfile och tja.. nog var det gott men inte vet jag om ja känner sånn stor skillnad på fläskfile, oxfile, hästfile osv! Det enda som skiljer är nog priset. En trevlig glöggfest hos Linnea och Niklas som sen vidare en kort visit hos Sara som hade inflyttningsfest. Sen var det dags för statt. Även lördag var en lyckad kväll :) Nu idag söndag har det varit fullt hus här, 21årskalas för mormor, mrofar, per, linda, nils, gustav, evabritt, anders, tessan, jimmy.. fullt hus som sagt. Så lite uppvaktad har jag blviit idag och man växer nog aldrig ifrån de här med presenter :) För de är ju fantastiskt kul fortfarande! Jätte nöjd är jag då redan nu, och än är det ju inte färdigt för de är ju faktiskt inte förens på tisdag jag fyller! Så då blir det mer fika.
Nu är jag aningen sliten.. känns att de har varit en rätt hård helg! Jobbar 12-21 imorn och de känns oerhört skönt med en sovmorgon imorn.

Nu ska jag värma mig tacos och se Wallander!

12!! dagar kvar.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0