en vanlig blå onsdag..

Jajemän, onsdag och vi går mot en ny helg.. föregående helg var mkt trevlig, fredag var de lugna puckar med Sabina och Johanna för att tagga upp för lördag =) Vi tog en lunch och en hink cafe latte på dagen och sen blev de party hos Jonas och Sabina.. en lyckad utgång på Kalles blev det också =)Söndag var lite lugnare.. givetvis var andra avenyn på schemat =)

Men nu.. en ny helg att se framemot, fredag har vi tvinga Johanna att ha inflyttningsfest =)

Har precis varit och tränat så nu ska jag hoppa i dsuchen för att sen gå och äta lunch med Sofia!

Fredag 4 april gäller de, då ska jag visa att jag också kan bli brun! Jag och Niklas har nämligen en tävling om vem som kommer att bli brunast =) Så idga måste jag och sola..

Nä, nu har jag inte tid att skriva nå mer.. hej!

Jag ska klara det, jag måste klara det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0