lördagkväll..

Och här sitter jag, kom hem från Niklas och Linnea för en stund sen..  har precis duschat och ska väl börja knoppa tror jag! En dag återstår.. en väldigt lång sådan också! Jaja, de går bra.. vi äter mest på helgerna! smarriga saker dessutom :)  Men nog ser jag framemot mina tre lediga dagar som väntar! Har lagt upp planerna som så att måndag ska jag och träna, tisdag ska jag och färga håret (äntligen!) och sen ska jag på spinnig med Sabina och onsdag blir de väl nån slags slöardag här hemma.. möjligtvis en promenad mellan Våra bästa år!

Nä, nog surrat om det.. nu ska jag ta min bok Pojken som inte fanns, lägga huvudet på kuddarna och dra täcket över mig :) godnatt!

The Cure - Friday I´m in love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0