minnen..

För precis ett år sen satt vi i bilen på väg upp till Jäckvikk för en kanonhelg i 20 minusgrader..  :) Jag och josse har fördricit tiden senaste timmen i telefon med att prata om minnen från den helgen! hände både det ena och de andra :)
Däremot tycker jag josse har gjort en utomordentlig sammanfattningen om helgen för ett år sen så att säga!
http://larssonjosefin.blogg.se :)


32.5 timme kvar att jobba innan den här helgen är över..  de känns sådär!! Men de är ju bara bita i det sura äpplet de!

Den här torsdagen har inte varit speciellt annorlunda än någon annan.. klev upp, gick ut och gick med Linnea och Sabina, lagade mat och sen for jag och jobba! Träningen som skulle bli av idag blir av imornbitti istället innan jag börjar jobba klockan 12.. blir perfekt att fördriva tiden med på förmiddan istället för att sova :)

Nu ska jag kanske ta itu med min disk som står i en röra på diskbänken.. för inte tror jag att nån annan kommer och gör den åt mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0