stuvade makaroner med stekt korv och fläsk!

De är precis vad vi åt till middag hos Markus idag.. särskilt gott var det! sprang upp till hans mamma som gjorde stuvningen till makaronena åt oss :) Sen så såg vi ju självklart andra avenyn..

Nu är det snart bara två veckor kvar tills jag far till sthlm.. igen! Men den här gången ska jag med mamma och pappa :)

Helgen som kommer jobbar jag.. tänk att man ska behöva jobba hela helgen för att den ska bli lugn! Tanken att dom ska bli det brukar ofta vara där, men när de väl kommer till kritan så blir de aldrig så!

Snart kommer mitt nya matbord och stolar också.. vecka 6 trodde dom! det är efterlängtat :)

Nu börjar min lediga dag nå mot sitt slut för nu ska jag nog gå och lägga mig och läsa Pojken som inte fanns och sen sova för att orka stiga upp imorn :) uppstigningarna börjar bli tyngre och tyngre.. jag skulle vilja ha semester men de kan jag nog se min i stjärnorna om i några år framöver!

Nä, nu äre dags.. godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0