-Man ska ha husvagn!

Tisdag idag, dagen blev faktiskt som planerad. Kors i taket!! Steg upp sådär strax före halv 9 och klockan 9 var jag på Korpen med Sabina och tränade.. väldigt skönt när man väl kommer sig dit och framförallt när man kommer hem och kliver i duschen :) Sen kom Josse förbi på en förmiddagskaffe. de var trevligt med tanke på att hon for hem idag så de var ju skojj att hinna träffa henne innan hon for igen :) Efter det fanns de ju inte så mkt tid kvar, var ju som bara fara till jobbet det!

Insåg förra veckan att mitt korpenkort går ut på torsdag, de var ju sådär lagom kul.. en väldigt tråkig utgift. Men vad att göra, är ju bara ta fram pengarna det. När jag då väl fått ordning på tränandet så är de ju hemskt onödigt att sluta med det bara sådär då. Ja vi får ju då lön på torsdag så på så sätt var det ju passande!

Har dessutom kommit på att jag skulle behöva ta mig på Ikea snart, börjar verkligen behövas en tripp dit. En eller två taklampor skulle inte vara så dumt, eller sängbordena till sängen som jag skulle köpa sist men naturligtvis så var ju dom slut då i den färg jag skulle ha dom. Men jag får nog vänta med det skulle jag tro :)

Dagens rubrik hör verkligen inte ihop med blogginlägget, men så ska det va! för det sa linnea.

Nåja, nu ska jag nog hoppa isäng så jag orkar upp imorgon, natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0