beautiful thing

Onsdag idag, en ledig sånn om det inte hade varit för att det var arbetsplatsträff på jobbet idag, så så blev det med den lediga dagen.
Blev bjuden på palt hos mormor och morfar idag, vilket inte var helt fel.. iom att det ekar i min kyl pga jag har fortfarande inte fått mitt visakort hemskickat ännu så jag hoppas verkligen att det ligger innanför dörren imorn när jag kommer hem! När jag då väl tog mig hem från väster så hann jag inte mer än lägga mig på soffan och börja se One tree hill så kom Linnea och mamma Bettan förbi och drack kaffe :)

Imorgon är det torsdag, och jag ska och träna efter jobbet! Funderar även på att börja titta mig omrking efter en ny mobiltelefon, känns väl som att de kan börja behövas när man måste ha den i laddaren varje natt för att batteriet ska räcka hela dagen. Då är det på tiden, även om nu inte en ny telefon var högsta prioritering, men ibland måste man tänka om.

Idag är inte min dag, vilket det inte varit på väldigt länge känns det som nu. Jag är så less på väldigt mycket, men det är de ingen annan än jag som ser!

Kanske skulle ta min behändiga mp3-spelare och gått en promenad och rensat tankarna lite. Även dom kan ju behöva lite frisk luft.


Sister hazel - beautiful thing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0