C-vitamin

Igår var jag och inhandla ett rör c-vitamin brus. Nu är jag less på att vara småförkyld, har varit det konstant i snart två månader. Så kanske att en c-vitamin varje dag kan göra nån verkan. Jag hoppas då på det :)

Imorse var jag helt livlös när väckaren ringde klockan 8, mina planer om att stiga upp och fara och träna, och sen fara och hälsa på mormor på lasarettet sprack verkligen. Halv 10 tog jag mig ur sängen, så varken träning eller hälsa på mormor blev inte! Att jag inte tog mig till Korpen var illa, men att jag inte kunde hälsa på mormor var nog lika bra, så jag inte heller blit smittad av nå streptokocker och halsfluss och grejjer. Sen så är ju faktiskt jag också förkyld så de är kanske onödigt fara dit då. Men hon kommer nog hem snart igen :)

Helgen närmar sig med stormsteg, jag längtar nog mest i världen tills jag slutar imorn! Har i princip varit på jobbet sen i fredags klockan 12, så lite ledigt känner jag att jag börjar behöva :)
Planerna för helgen är inte så stora, ska och träna med Lea imorn när jag slutar, och sen hoppas jag att vi hittar på nått spännande imornkväll :) Lördag funderar jag på att fara upp till Långträsk i husvagnen och köra lite skoter och bara ta de lugnt där till söndag..  tror nästan att det blir så, vara med mamma lite också! tror hon kan uppskatta det när pappa jobbar ihelgen, slipper hon och Teddy vara själv :)

Nu måste jag nog hoppa i duschen och packa träningskläderna till imorgon, slipper jag gå hem för då är det lätt att soffan är betydligt skönare än att fara och träna. Tror nästan att jag ska vara så finurlig att lägga fram kläderna jag ska ta på mig imorn, så är det bara stutsa i dom och gå. Får jag sova några minuter längre imornbitti :) Jag har mina ljusa stunder!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0