fot i rätt riktining..

Det kan man säga! Vaknade inte allt för pigg imorse och gick till jobbet, fast jag fick känslan av att jag gick och gick men tog mig absolut ingenstans så det var ganska skönt när jag väl satt mig ner i soffan och drack min kopp snabbkaffe sådär strax före 7 på jobbet! Det blev en ganska hektisk förmiddag men sådär vid lunchtid slutade jag och gick med rätt så motvilliga steg till Korpen. Jag var inte sugen idag, vilket jag oftast inte är.. men då man väl satt igång så går de så bra! Och de gjorde det verkligen idag, skulle tro att mina staxckars lår kommer känna av träningspasset imorgon :)

Dagens höjdpunkt var nog, jag kliver in genom dörren och vad tror ni ligger på dörrmattan? Om inte mitt bankkort.. glad som jag blev så tänkte jag, det ska jag använda! Så jag tog Johanna med mig på stan och inhandla en ny telefon! helt suveränt :) Men inte är det ju så bara att skiljas från min kantstötta röda pärla..

Inte nog med det, blev bjuden på middag hos Linnea idag! varma mackor var det på matsedeln idag.. jag har det allt bra som blir bjuden på mat titt som tätt :)

Lite av det bästa sällskapet kan göra stora förändringar, jag och Linnea tog en tripp tillbaka i tiden.. herregud vad tiden går fort! Har hänt mycket under 1½ år, fast lika lite som de inte har hänt mycket..
Pratade med mamma också igår, är snart ett halvår sen farmor dog, känns mer som förra veckan..
Ja, man hinner då knappt med!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min spännande bok, PS. jag älskar dig! fantastiskt bra :) Kan ju även hända jag ska knappra på telefon en eller två gånger till.. kanske hittar nå nya spännande funktioner som jag inte har uppäckt än :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0