helg

Ja minsann nu är helgen här! och jag är ledig = underbart :)
Igår efter jobbet begav jag mig till Korpen för att träna med Linnea, härligt. Och sen på kvällskvisten blev det tv för hela slanten hos Sabina, men trött som vi nog alla var så blev det en tidig kväll! Skönt, för imorse när jag vaknade var jag pigg :) Har precis dsuchat och ska nog springa ner till stan om en stund och dricka en kaffe med Markus och Niklas. För i eftermiddag ska jag fara upp till Långträsk och köra skoter.. har plockat fram mina nya skoterskor som jag fick i julklapp som jag ska ha premiär med idag! Få vi se om jag fryser om fötterna med dom hära nya superskorna som dom då ska vara :)

Måste visst svara på alla dom hära tusen frågorna också..
Röker du?
Mycket sällan
Snusar du?
Sällan
Dricker du sprit?
med apelsinjuice ;)
Skolkar du?
noep
Vilken bil kör du helst?
jag går
Gör du frukosten själv?
alltid!
Har du suttit i rätten?
Nej
Har du hett temperament?
Nja, det kan jag väl inte påstå.
Vad gör du om dagarna?
Allt möjligt
Har du slagit ner någon?
Icke sa nicke!
Har du pussat någon av samma kön?
Inte helt omöjligt
När grät du senast
Det var så längesen att jag inte minns.
Har du varit på strippklubb?
Nope
Vem kan du prata om allt med?
Linnea, som vet allt i detalj.
Har du solglasögon?
Nope.
Vem pussade du senast?
Skulle ni bra allt gärna vilja veta.
Vem kramade du senast?
Linnea skulle ja tro.
Vad är din högsta önskan just nu?
Att nån kom och gjorde mig frukost.
Vad heter din hårspray som du använder?
Schwarzkopf Style.
Vem gillar du?
Det är många det.
Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
Svart, vad annars?
Har du string på dig just nu?
Absolut inte.
Känner du någon som heter Niklas?
De skulle man ju kunna säga.
Har du bärbar data?
Japp.
Är du blyg?
Nja, det beror väl lite på i vilken situation.
Vad tänker du på just nu?
 Att jag borde gå och bädda sängen istället för att svara på alla dessa frågor.
Hur gammal är du om 2 år?
22, fast nästan 23.
Hur lång är du?
171 cm typ.
Vem ringde dej senast?
Johanna.
Hur löd de senaste sms:et du fick?
(inget ämne) för det var ett mms.
När såg du senaste din mamma?
Det var längesen, men kanske före påsk.
Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Inget utav det.
Ringa eller messa?
Ringa, fast sms har ju sin charm dom också.
Vilken ögonfärg har du?
Riktigt klarblåa.
Vilken är din äkta hårfärg?
Blond såklart.
Vad gör du om 10 år?
Det får vi se då, för jag har ingen aning.
Hur stor är din säng?
160cm
Föredrar du skor, strumbor eller barfota?
Skor! Fast jag gillar strumpor också.
Vad dricker du till frukost?
Te eller så inget alls.
Dricker du kaffe?
Aa, med lite mjölk i.
Kan du spela poker?
Icket!
Har du någonsin åkt ambulans?
Nope.
Vad spenderar du helst pengar på?
Roliga saker.
Äger du dyrbara smycken?
Ja, min ring på höger ringfinger.
Äger du dyrbara jeans?
Nja, dyra och dyra vet jag väl inte.
Kan du byta däck på bilen?
Nej det kan jag inte!
Prenumererar du på någon tidning?
Ne, inte för tillfället.
Har du fått fortkörningsböter nån gång?
Nope.
Har du blivit polisanmäld nån gång?
Nope.
Vad skrämmer dej om nätterna?
Ja, rent ingenting.
Vem är den roligaste människan du känner?
Ja hurru, det är många det.
Vad ska du göra nu när listan är klar?
Bädda sängen och börja packa ner skoterkläderna.

Så, det var alla frågor det! Nu ska jag göra det som står att jag ska göra :)

Kommentarer
Postat av: Lea

Jag tycker faktiskt att du kan ägna en rad åt hunken som "räddade" dej på korpen i fredas:P

2008-03-29 @ 17:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0