måndag

Återigen måndag och ny vecka, är fruktansvärt trött idag men de kan ju bero på att jag har sovit uruselt inatt.. vaknat till minst 5 ggr och har haft svårt att somna om, så vid halv 5 inatt när jag vakna sista gången funderade jag starkt att kliva upp, men med tanke på att jag vaknade av väckarklockan stendöd 1½ timme senare så måste jag nog ha somnat om :)

Är ganska nöjd med dagen än så länge, jobbat till 12, hämtat teddy, tränat och lagat mat. Träningen gick förövrigt super! Kämms väl som att jag kommer ha träningsvärk såsmåningom.. men det är väl så det ska va :)

Söndagsfrukost och söndagsmiddag blev det igår, Linnea och Niklas stod för frukosten och jag stod för middagen, våfflor.. och självklart så hade vi ju söndagsnöjet i vanlig ordning, Andra avenyn :)

Nu är frågan vad jag ska ta mig till att göra, hade behövt och handla men eftersom jag har lite svårt att betala utan kort så får de nog vänta nån dag tills kortet kommer :) Så jag överväger att koka kaffe och snöra mig i soffan och se OC som börjar om typ 3 minuter... Har ändå inget bättre för mig, eftersom planen var att jag skulle tvätta idag, men inte skulle jag ju tro att jag hade sånn tur att de fanns nån ledig tid idag, så enda tiden som passade som var ledig var på söndag! jag får ta itu med tvättkorgen då istället :)

Nu ska jag koka kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0